follow lerr xsusah pon kan??

MaAfKn kU tEMan.....

sayang,
maafkan ku
kerna telah melukai
hati mu..
bukan niat ku
untuk melukai hatimu..
menghancur kan perasaanmu..

sayang,
aku ingin kau tahu
diriku amat menyayangi dirimu..
percayalah,
aku menyayangi mu,
dengan sepenuh hatiku..

sayang,
aku tahu
aku tidak layak
untuk memiliki cintamu..
cintamu terlalu suci
untuk diriku yang hina ini..
tapi
cintaku ini
hanyalah milikmu..

sayang,
bukan niat ku
untuk menduakan cintamu
bukan niatku untuk
menghancurkan perasaanmu..
bukan niatku untuk
mengkhianati cinta kita..
tapi kau harus mengerti hati ini..
antara kita terlalu banyak berbeza..
aku bukanlah tercipta untukmu..
dan kau bukanlah tercipta untukku..

sayang,
akan ku abadi kan
cinta kita
di dalam hati ini..
akan ku simpan kenangan kita
dalam lubuk hati ini..
akan ku semat kan
setiap kata cintamu terhadapku..
kerna aku tau cintamu
padaku tidak akan hilang..
dan cintaku padamu
tidak akan pernah pudar..
terima kasih sayang
atas segala pengorbanan
yg telah engkau berikan..
aku tidak mungkin dapat membalas
setiap pengorbanan mu itu..
terima kasih sayang..

No comments: