follow lerr xsusah pon kan??

aPa DibuAT kAmu, TtP daKU teWasa

rindu
mungkin itu yg terjadi
tatkala malam sunyi lagi sepi
kian lama engkau sembunyi
kian lama aku menanti
hingga ada yang berkata aku makan hati
tapi...
hanya aku yang tahu
hanya aku yang rasa
hanya aku yang pasti

benci
apa penyebabnya
adakah rasa ditipu itu puncanya
rasa di khianati itu puncanya
rasa dendam berlubuk di hati
atau
sesuatu yang tak baik telah terjadi
hanya aku yang tahu
hanya aku yang rasa
hanya aku yang pasti

kecewa
mengapa
siapa
mungkin kerana peristiwa lama
mungkin kerana hati telah terluka
mungkin kerana tak ingin lagi di kecewa
maka
kerana itu hati kita menderita
engkau aku dan dia
siapa yang dapat membalut luka
takkan tiada yang menghulur tangan
untuk membantu mengubati
jangan simpan semua itu sendiri
nanti yang merana diri sendiri

suka
suka pada siapa
suka kerana apa
apa yang engkau suka
jangan suka sesuatu yang bakal membawa bala
mungkin di hujung hari skali lagi hati terluka
siapa pula pengubat luka mu nanti

merajuk
harus kah di pujuk
sampai bila nak merajuk
masam mu bagaikan jeruk
mungkin lebih teruk dari beruk
namun
sampai bila
sampai tua
jangan jadi gila
berhenti
tak baik untuk diri mu sendiri

apa yang aku dapat
apa yang engkau dapat
apa yang kita dapat

No comments: